Suknie Ślubne White Lovers Gdynia - Sesja na plaży

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią przedstawiam Wam efekty sesji zdjęciowej z udziałem mojej sukni ślubnej White Lovers/ SOL.

Sesja odbyła się nad morzem w okolicach Trójmiasta i zachwyciła mnie totalnie!
Piękne plenery, naturalna modelka, doskonałe dekoracje i kwiaty w stylu boho.
Wspaniale być częścią tak zdolnego zespołu artystów z branży ślubnej. Dziękuje za wszystkie Wasze zaproszenia. Ciesze się, że moje projekty sukien ślubnych pasują do tak wielu realizacji i kreatywnych aranżacji!

Suknia SOL dostępna będzie od września również w kolorze Ivory w mojej pracowni w Gdyni na ul. Sandomierskiej 2.
Do 31 października będziecie mogły skorzystać też ze specjalnej promocji
-400pln
Na wszystkie modele sukien ślubnych- w tym nowości wrześniowe.










Komentarze

Popularne posty