Atelier White Lovers Gdynia

Kochani, 
W dzisiejszym wpisie pragnę zaprosić Was do mojej pracowni 
w Gdyni na ul. Sandomierskiej 2

Moje Atelier w Gdyni urządziłam w modernistycznym stylu rodem z amerykańskiej pustyni. 
Znalazły się w nim współczesne odpowiedniki popularnych mebli z połowy dwudziestego wieku w odcieniach złota, bieli i różu, a także cała masa eklektycznych dodatków. 
Połyskujące detale na lustrach, lampach i stelażach wpuściły do wnętrza gorące słońce, wprowadzając do mojej pracowni pozytywny nastrój. Całość uzupełniłam pustynną roślinnością i geometrycznymi elementami w stylu mid-century.
Starałam się stworzyć wyjątkowe miejsce na mapie Trójmiasta- współczesne, ciekawe, ale też niezwykle funkcjonalne, w którym każda z Was poczuje się dobrze i pewnie.

Salon Ślubny Gdynia- Zobacz też zdjęcia w większej rozdzielczoścni- KLIKNIJ

Za zdjęcia dziękuję: Malwinie Nogaj - Fotografia Wnętrz









 






Komentarze

Popularne posty