Czekam na Was w Atelier White Lovers

Dziewczyny, Panny Młode na rok 2019!
Wciąż czekam na Was z moją kolekcją sukien ślubnych White Lovers, projektowaną i szytą w Trójmieście.
Jeżeli usłyszałyście już, że "w tym roku zamówienia nie są już realizowane", abo zwyczajnie "za późno się zgłosiłyście po suknie ślubną" zapraszam Was do mnie!

Z racji tego, że wszystkie moje suknie ślubne powstają w Gdyni, Sopocie i Gdańsku, mam dla Was krótkie terminy realizacji! Śmiało zdążymy jeszcze na Wasze śluby w Lipcu, Sierpniu, Wrześniu, Październiku i Listopadzie.

Wystarczy umówić się do mojego Atelier w Gdyni, ul. Sandomierska 2, tel. 514 64 74 74 mail: kontakt@whitelovers.pl i wybrać suknie ślubną pasującą do Was i Waszych Ślubnych uroczystości.
Jako zawodowa stylistka mody ślubnej podpowiem Wam, co najlepiej pasuje do Was i waszych sylwetek, jak poprawić zaprojektowane przeze mnie modele, aby jak najpiękniej się na Was układały!


Wszystkie suknie są szyte na miarę, więc w cenie sukni, daję Wam możliwość wprowadzania zmian w sukniach oraz łączenia różnych modeli w jedną całość.

Pamiętajcie, że do końca maja macie ode mnie dodatkową zniżkę %-350pln na dowolny model sukni ślubnej!

Moje suknie nawiązują stylistyką do stylu modern, rustykalnego, boho, ellegance, modern boho. 
Bardzo często o charakterze sukni decydują wybrane przez Was dodatki. Jeżeli macie problem z ograniem stylizacji, z chęcią pomogą Wam w stworzeniu spójnego zestawienia- podpowiem jaką biżuterię, buty i narzutki wybrać!

Aleksandra

Komentarze

Popularne posty